Porn Film Festival

Porn Films Athens Festival

SEO ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ GOOGLE

SEO-ΠΡΩΤΗ-ΣΕΛΙΔΑ-GOOGLE

SEO ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ GOOGLE

Ενώ πολλοί πιστεύουν ότι το SEO – ΣΕΟ – έχει πεθάνει (περισσότερα από 210 άτομα αναζητούν αυτήν την ακριβή φράση κάθε μήνα), η πραγματικότητα είναι ότι το SEO εξακολουθεί να είναι πολύ ζωντανό και έχουμε τα στατιστικά στοιχεία για να το αποδείξουμε.

Σίγουρα, η Panda και η Penguin έχουν καταστήσει πολύ δύσκολο να εξαπατήσουν το σύστημα, αλλά κάθε μία από αυτές τις ενημερώσεις αλγορίθμων έχει μετακινήσει το SEO από μια πρακτική χειραγώγησης μάρκετινγκ σε μια μορφή τέχνης που συνδυάζει την καθιέρωση επωνυμίας, τη δημιουργία περιεχομένου, την πληροφορική και την προώθηση περιεχομένου για να προσελκύσει επισκέπτες στον ιστότοπό σας.

Είτε προσπαθείτε να καταλάβετε εάν το SEO είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας, είτε προσπαθείτε να πουλήσετε SEO σε έναν πιθανό πελάτη, αυτά τα 25 στατιστικά στοιχεία SEO από το 2019, το 2020 και το 2021 θα πρέπει να είναι αρκετά για να πείσουν τον καθένα ότι το SEO είναι απαραίτητο για την επιχείρησή τους, παρέχοντας παράλληλα ορισμένα καλά σημεία αναφοράς κατά τη δημιουργία της στρατηγικής SEO της εταιρείας σας.

Στατιστικά SEO για το 2021

1. Το 93% των διαδικτυακών εμπειριών ξεκινούν με μια μηχανή αναζήτησης.

2. Η Google κατέχει επί του παρόντος το 90,1% του συνολικού μεριδίου αγοράς μηχανών αναζήτησης (Google, Google Images), ακολουθούμενο από το YouTube (που ανήκει στην Google), το Yahoo, το Bing και το Amazon.

3. Το 57% των εμπόρων B2B δήλωσαν ότι το SEO δημιουργεί περισσότερους δυνητικούς πελάτες από οποιαδήποτε άλλη πρωτοβουλία μάρκετινγκ.

4. Το 81% των ατόμων πραγματοποιούν κάποιο είδος διαδικτυακής έρευνας πριν πραγματοποιήσουν μια μεγάλη αγορά.

5. Το 47% των καταναλωτών βλέπει 3-5 κομμάτια περιεχομένου που δημιουργήθηκαν από μια εταιρεία πριν μιλήσουν με έναν πωλητή από αυτήν την εταιρεία.

6. Το 72% των διαδικτυακών εμπόρων περιγράφουν το μάρκετινγκ περιεχομένου ως την πιο αποτελεσματική τακτική SEO.

7. Το 75% των ανθρώπων δεν μεταβαίνει ποτέ στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.

Απλά κάνατε αναζήτηση για τις φράσεις που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και βρήκατε στη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google; Αυτό είναι αλήθεια. Ωστόσο, η λήψη επισκεπτών υψηλής στόχευσης στον ιστότοπό σας είναι υπερβολική, σωστά;

Εδώ χρειάζεστε έναν SEO expert. Αφιερώστε 2 λεπτά για να συμπληρώσετε αυτήν τη φόρμα μάρκετινγκ περιεχομένου και θα σας πούμε ακριβώς τι χρειάζεστε για να διορθώσετε αυτά τα ζητήματα κατάταξης αναζήτησης.

8. Το 61% των χρηστών του Διαδικτύου ερευνούν ένα προϊόν στο Διαδίκτυο πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά.

9. Το μέσο αποτέλεσμα της πρώτης σελίδας στο Google αποτελείται από 1.890 λέξεις.

10. Οι δυνητικοί πελάτες από μηχανές αναζήτησης έχουν close rate 14,6%, ενώ οι εξερχόμενοι δυνητικοί πελάτες (π.χ. τηλεφωνική κλήση, ταχυδρομείο κ.λ.π.) έχουν close rate 1,7%.

11. Το 70-80% των ανθρώπων αγνοούν τα αποτελέσματα αναζήτησης επί πληρωμή (διαφήμιση), επιλέγοντας να κάνουν κλικ μόνο σε οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

12. Τα ποσοστά εγκατάλειψης αυξάνονται κατά 50%, εάν η φόρτωση του ιστότοπού σας χρειάζεται επιπλέον 2 δευτερόλεπτα.

13. Τα ποσοστά μετατροπών μειώνονται κατά 12% για κάθε επιπλέον δευτερόλεπτο που απαιτείται για τη φόρτωση του ιστότοπού σας.

14. Η φωνητική αναζήτηση αντιπροσωπεύει επί του παρόντος το 10% των συνολικών αναζητήσεων.

Τοπικά στατιστικά SEO για το 2021

Η κατάταξη των τοπικών επωνυμιών στα αποτελέσματα αναζήτησης κάποτε ήταν σχεδόν αδύνατη στον κόσμο του SEO. Ευτυχώς, η Google έδωσε στις τοπικές επιχειρήσεις έναν τρόπο να ανταγωνιστούν τα μεγάλα παιδιά από το 2014.

Τον Ιούλιο του 2014, η Google παρουσίασε την πρώτη έκδοση της ενημερωμένης έκδοσης Pigeon, η οποία έδωσε στις τοπικές επιχειρήσεις τη δυνατότητα να ανταγωνίζονται για την κατάταξη αναζήτησης σε τοπικό επίπεδο. Με λίγα λόγια, η Google άρχισε να δίνει ώθηση στην κατάταξη των επιχειρήσεων σε κοντινή απόσταση από τον χρήστη που αναζητά σε συγκεκριμένες τοποθεσίες (π.χ. «πίτσα κοντά μου», «υδραυλικοί Αθήνα» κ.λ.π.).

Η Pigeon κάλεσε τις τοπικές επιχειρήσεις στον κόσμο των μηχανών αναζήτησης, και αυτές έδωσαν την κατάλληλη προσοχή.

  • Το 72% των καταναλωτών που πραγματοποιούν τοπική αναζήτηση επισκέπτονται ένα κατάστημα εντός 5 χλμ από την τρέχουσα τοποθεσία τους.
  • Το 61% των ατόμων που αναζητούν από κινητές συσκευές είναι πιο πιθανό να επικοινωνήσουν με μια τοπική επιχείρηση εάν διαθέτουν ιστότοπο φιλικό προς κινητά.
  • Το 88% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές όσο και τις προσωπικές τους προτάσεις.
  • Το 86% των ατόμων αναζητούν την τοποθεσία μιας επιχείρησης στους Χάρτες Google.
  • Το 78% των αναζητήσεων για κινητά βάσει τοποθεσίας οδηγεί σε offline αγορά.
  • Το 18% των αναζητήσεων για κινητά βάσει τοποθεσίας οδηγεί σε πώληση εντός ημέρας.

Στατιστικά στοιχεία για κινητά SEO για το 2021

Αν πιστεύατε ότι οι ιστότοποι φιλικοί προς κινητά ήταν “περιττοί“, νομίζω ότι είναι ασφαλές να πούμε ότι το Mobilegeddon σας απέδειξε λάθος!

Η Google παρουσίασε μια ενημέρωση αλγορίθμου που έβλαψε την κατάταξη αναζήτησης ιστότοπων που δεν είναι φιλικές προς κινητά στα αποτελέσματα αναζήτησης για κινητά.

Με άλλα λόγια, εάν ο ιστότοπός σας κατατάσσεται πρώτος στο Google για το “πίτσα στη Λάρισα” κατά την αναζήτηση από την κινητή συσκευή σας, αλλά δεν μπορείτε να περιηγηθείτε στο τηλέφωνό σας, τότε έχετε χάσει τον πελάτη σας.

Οι κατατάξεις αναζήτησης για κινητά είναι πιο σημαντικές από ποτέ και θα γίνουν όλο και πιο σημαντικές με την πάροδο του χρόνου.

Πλέον, πραγματοποιούνται περισσότερες αναζητήσεις καθημερινά από κινητές συσκευές παρά από σταθερούς υπολογιστές.

  • Το 87% των χρηστών smartphone ή iPhone χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.
  • Το 40% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου του 2020 προήλθε από smartphone ή iPhone.
  • Ο μέσος ενήλικας αφιέρωνε 3μιση ώρες αναζητώντας από το τηλέφωνό του κάθε μέρα το 2020.
  • Το 40% των επισκεπτών του ιστότοπου για κινητές συσκευές θα αποχωρήσει από τον ιστότοπό σας εάν χρειαστούν περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα για τη φόρτωση.

Για να συνοψίσουμε:

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι απαραίτητη για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η σύνταξη περιεχομένου μεγάλου μήκους είναι καλύτερη από τη σύνταξη άρθρων ιστολογίου 500 λέξεων.

Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι φιλικός προς κινητά, ίσως είναι καιρός για έναν νέο ιστότοπο. Κάθε τοπική επιχείρηση πρέπει να έχει έναν ιστότοπο βελτιστοποιημένο για τα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Για όσους από εσάς θέλετε να ξεκινήσετε με το SEO, ελάτε να εξερευνήσετε τις υπηρεσίες μάρκετινγκ περιεχομένου μας για να δείτε ακριβώς τι θα κάναμε για εσάς και την ιστοσελίδα σας.

Θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι με νέες πληροφορίες και στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στο μεταβαλλόμενο ψηφιακό τοπίο; Εγγραφείτε για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε τις μηνιαίες ενημερώσεις μας και ακολουθήστε μας στο Facebook και το Twitter.

Απλές και προσιτές υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ βάσει αποτελεσμάτων. Επικοινωνήστε μαζί μας για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.